tirsdag, november 04, 2014

November og 6 mnd siden operasjon

Nå er det snart 6 måneder siden sist shunt revisjon... og jeg er enda ikke i full jobb. Heldigvis er jeg oppi 80% og håper på å opp i full stilling før jul. Men det tar på å begynne å jobbe igjen. Det er ikke bare det fysiske jeg mener er tungt. Jeg var hjemme og sykemeldt i over 200 dager. Dagene fløt inn i hverandre og det var ingen stress eller mas om noen ting. Jeg hadde bare meg selv og mine nærmeste å tenke på. Nå i hverdagen kommer alle ting jeg må tenke på angående jobb og andre frivillige aktiviteter. Hverdagen er slitsom. Men hverdagen er de dagene i livet man har flest av. Og selv om jeg har en kronisk diagnose så ønsker jeg å jobbe fult. Jeg ønsker å jobbe som frivillig på fritiden... det er så mye jeg ønsker. Så hvor går grensen for det jeg har lyst til og det jeg har helse til. Hvordan vet jeg når nok er nok?

Ingen kommentarer: