lørdag, mars 24, 2007

Allerede gått 2 1/2 mnd

Nå er det enda en ny tapping på torsdag. Det er utrolig hvor fort tiden går.
Men kjenner at det skal bli godt å lette på trykket. Forrige gang hadde jeg et trykk på 40, så det blir spennende å se hvor mye det ligger på nå.

Grunnen til at jeg kjenner det skal bli godt å bli tappet igjen er mange. Pulsen i øret blir fullstendig av og til. Det er akkuratt som at pulsen eksploderer i øret, og jeg hører ingenting annet på det øret. I dag fikk jeg svarte prikker forran øynene når jeg reiste meg. Det fikk jeg av og til før i min ungdom, pga at jeg manglet jern mente fastlegen. Nå tror jeg at det skyldes det høye trykket. Men hvem vet :)

I forrige blogginnlegg skrev jeg at jeg har fått kontakt med ei med ptc. Tror det sprer seg i luften eller noe slikt. For ikke mange dagene etterpå fikk vi kontakt med ei til. Så nå er vi tre. Vi holder kontakt via e-mail, og det er utrolig hærlig å kunne fortelle til noen som vet.

Så hvis du har samme sykdom som meg (oss) så ta kontakt. Det er en ubeskrivelig følelse å kunne skrive til andre mennesker som skjønner, og som kan gi råd. Det letter ensomheten som denne sykdommen kan gi.

Ingen kommentarer: