torsdag, februar 20, 2014

Riksen... Her kommer jeg

Ikke sånn med en gang. 
Fikk brev i helga. Jeg skal møte på poliklinikken om ca en måneds tid... Altså midten av mars. Da har jeg vært dårlig i to måneder. 

Det jeg er veldig spent på er om det er samtale og så hjem for å vente på operasjon.... Eller om det er operasjon med en gang. Eller kanskje de ikke vil operere i det hele tatt. Alt hadde vært så mye enklere hvis jeg hadde hørt på mine instinkter på Haukeland som sa at jeg ikke burde bli operert der i første omgang. Da hadde jeg ikke hatt en shunt som jeg må til Oslo for å justere... Og ikke minst at den kan justeres mer en det lille min kan nå. 

Ellers tilbringes livet på sofaen eller i senga. Sover mye. Prøver å utnytte de gode dagene. 

1 kommentar:

Linn sa...

Lykke til! Håper det ordner seg for deg.
Har lest litt gjennom bloggen din & ville bare si takk for at du deler. Det hjelper meg nå når jeg prøver & finne ut mest mulig om IIH i internettjungelen. :)

~Linn.