mandag, januar 15, 2007

Så var det på' an igjen...

Torsdag 25 januar blir det tapping igjen.
Jeg kjenner at trykket begynner å øke. Tror jeg har kommet til et punkt hvor jeg er glad når jeg skal inn og tappe. Ikke det at jeg ikke er nervøs, men det skal bli en befrielse å ikke få hodepine fordi jeg har vært oppe mer en 12 timer.

Og for første gang siden April 2004 har jeg fått problemer pga sykdommen. Men det måtte vel komme før eller senere. Det har liksom gått for greit til at det kunne være sant.
Det er så UTROLIG rart at nordmenn er så firkantede når det gjelder regler og reglemang og slikt. Det at en har en sykdom gjør ingenting liksom... reglene MÅ følges. IRRITERENDE!!!
Så håper du som leser dette kan tenke litt på at det kan være en grunn til at folk ikke alltid er som alle andre.

Dette ble litt rotete, men det er slik jeg føler meg for tiden.

Ingen kommentarer: